Heeft u een klacht?
BM Clinics spandt zich in voor de beste zorg en de hoogste kwaliteit. Hierdoor beschikken wij jaarlijks over ruim 15.000 klanten. Wij vinden transparant en eerlijkheid erg belangrijk. Toch kan het voorkomen dat u als klant ontevreden bent, wij waarderen het enorm als u deze ontevredenheid kenbaar maakt aan ons zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel! Hierdoor bieden wij de service van drie weken garantie aan. Heeft u asymetrie van een filler behandeling die hiervoor niet aanwezig was? Dit corrigeren wij dit gratis voor u in de derde week van uw garantie. Heeft u nog spierbeweging na een botox behandeling? Dan spuiten wij eenmalig gratis in de derde week van uw garantie bij. Heeft u ondanks deze service een klacht? Neem dan alstublieft contact met ons op. Dit kan door de volgende stappen te doorlopen.
Stap 1: Telefonisch contact
Bent u ergens ontevreden over, dan verzoeken wij u om telefonisch (040-8454624), via whats app (06-31746353) of per email (info@bmclinics.nl) contact met ons op te nemen. De assistents van BM Clinics staan u graag te woord om te zoeken naar een passende oplossing. Het liefst ontvangen wij direct een foto zodat we met u mee kunnen kijken. BM Clinics neemt uw klacht altijd serieus. Wij vragen u tijdig uw klacht in te dienen zodat we de mogelijkheid hebben hier direct mee aan de slag te gaan. BM Clinics streeft naar de beste zorg en kwaliteit, door het melden van u klacht draagt u bij het aan verbeteren van deze zorg en kwaliteit.
Stap 2: Klachtenfunctionaris
In sommige gevallen kan het zijn dat u er met de assistente niet uitkomt. Zij zullen u doorverwijzen naar de klachtenfunctionaris, mevrouw Vonken. Indien u het fijn vindt kunt u ook rechtstreeks de klacht bij de klachtenfunctionaris indienen. Zij zal uw klacht grondig onderzoeken en u verder informeren betreft de procedure. De klachten worden alleen per mail opgenomen, het e-mail adres is info@bmclinics.nl. De mail mag u richten naar mevrouw Vonken.
Stap 3: Schriftelijk melding klacht
Indien u en BM Clinics samen niet tot een oplossing kunnen komen, kunt u uw klacht indienen bij een onafhankelijke klachtencommissie genaamd DOKh (onder het lidmaarschapnummer 26284) of bij de NVEG (Nederlandse Vereniging voor Esthetische Geneeskunde). Bij beide instanties is BM Clinics aangesloten. De klachtenfunctionaris kan u over deze procedure informeren.
Klachtenfunctionaris BM Clinics
Monique Vonken
Woenselsestraat 356a
5623 EG Eindhoven
info@bmclinics.nl
Formulieren:
Klachtenregeling BM Clinics
Privacyreglement BM Clinics
Contact
Heeft u vragen of wilt u een afspraak inplannen? Vul onderstaand contact formulier in